2015. november 27., péntek

Extra igényes Adidas melegítő felső XL - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Kedves érdeklődő! Köszönöm a látogatást! Érdemes visszanézni hozzám, mert folyamatosan töltöm fel a termékeimet. Ehhez célszerű, ha rákattintasz a nevem mellett található i+ jelre, és megnézed a bemutatkozó oldalamat, ugyanitt be tudod jelölni, hogy értesítést kérsz az újonnan feltöltött termékeimről. Több évet éltem külföldön, onnan hazatérve, most feleslegessé vált, vagy méret problémás saját dolgainkat árulom!
Termék leírása:
Méret probléma miatt eladó a képen látható gyönyörű türkiz kék, egyedi Adidas felső, hibátlan állapotban. Egyszer volt mosva.
Eredeti ára: kb 16 000 Ft
Az aukciót szívesen lezárom előbb!
Mérete:
Mell:  2X71 cm
Hossza: 70 cm
Info:  
Mivel én is szoktam online vásárolni, pontosan tudom milyen rossz érzés, ha csalódik az ember a megvásárolt termékben. Éppen ezért, ha valamilyen hibát találok, azt jel! zem, fotózom, viszont én is emberből vagyok, előfordulhat, hogy valamit nem veszek észre. Ebben az esetben, ne az értékelésben beszéljük meg a dolgot, hanem kommunikáljunk, amennyiben hibáztam, törekszem a megoldásra, ez látszik talán az értékeléseimből is.

Jelenlegi ára: 4 990 Ft
Az aukció vége: 2015-12-18 21:34 . Extra igényes Adidas melegítő felső XL - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése