2019. április 23., kedd

Bud Spencer és Terence Hill DVD gyűjtemény - Jelenlegi ára: 100 Ft

Eladó 39 darabos DVD gyűjtemény
Az ördög jobb és bal keze
Az ördög jobb és bal keze 2
Akit Bulldózernek hívtak
Vadnyugati Casanova
Különben dühbe jövünk
Bombajó bokszoló
Egy zseni, két haver, egy balek
Akik csizméban halnak meg
A kalózok háborúja
Mindent bele, fiúk!
Én a vízilovakkal vagyok
Aranyeső Yuccában
Piedone a zsaru 1.
Piedone Hong Kongban 2.
Piedone Afrikában 3.
Piedone Egyiptomban 4.
Bud Spencer - A seriff és az idegenek
Bud Spencer - Seriff az égből
Én vagyok a fegyver
A szél fiai
Vesztesek és győztesek
Isten megbocsát, én nem!
Fél lábbal a paradicsomban
Charleston
Zsoldoskatona
Vigyázat, vadnyugat
Morcos misszionáriusok
Aladdin
Rabló-pandúr
Nincs kettő négy nélkül
A keményfejű
Bunyó karácsonyig
Don Camillo
Rita, a vadnyugat réme
Bűnvadászok
Az angyalok is esznek babot
Kincs, ami nincs
Nyomás utána!
És megint dükbe jövünk


Jelenlegi ára: 100 Ft
Az aukció vége: 2019-05-13 17:34 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése