2020. február 24., hétfő

Összteleszkópos Mountain bike mtb bicikli kerékpár - Jelenlegi ára: 1 Ft

Elado monti... Nem szép, de legalább csúnya... 24-es kerekei vannak, első váltó kar (marokváltós) nem jó, a bőven is hiányzik, a hátsó jó, fékek jók, de átnézendő, gumik nagyon kopottak (nem lukasak), kormány szerintem nem eredeti, hajtások nem kopottak. 10-14 éves gyereknek optimális... Én úgy hoztam, hogy a telekre jó lesz, de találtam másikat, így erre nincs szükségem. Kényelmes, tavaly felfújtam a gumikat mentem vele kicsit, ha hozol egy pumpát el tudsz vele menni ha nem laksz messze.  
Márkáját nem tudom, át van festve fekete festékkel az egész, annak ellenére, ahogy kinéz nem egy rozoga bicikli.  
Csak személyesen átvehető Újpesten.
Régóta áll itt az erkélyen.

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2020-03-01 18:18 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése