2020. október 31., szombat

FLD S/M-es pulcsi - Jelenlegi ára: 987 Ft

Hatalmas gardróbürítés!!!
Az ár nem a minőséget, hanem a helyhiányt jelképezi. Van több olyan terméken, amit megvettem és nem viseltem, vagy egy-két felvétel után kiderült, hogy mégis szúk vagy kicsi, bármennyire is tetszik, mégsem áll jól.
Minden terméknél törekszem a részletes leírásra és fotózásra. A tároló kapacitásom maximális kihasználása miatt a ruhákat zsákokban tárolom, ezért gyűröttek lehetnek, illetve mindenképp szükséges egy átmosás a viselésük előtt! Fotózás során, főleg a sötétebb árnyalatoknál lehet folt a képen, viszont az a gép és fényviszonyok játéka. A hibákat minden esetben feltüntetem a leírásban!
Kérdés esetén szívesen válaszolok!
Köszönöm, hogy benéztél!
Színe türkizkék. Raglán ujjú, kámzsa nyakú. Márkajelzést, fényképeztem. Anyagösszetételt, méretezést nem találtam. Szerintem akril, mérete S/M. Kötött anyagának köszönhetően rugalmas, a mért adatokhoz képpest még pár centit nyúlik. A neten vásároltam, a képek alapján kéknek tűnt, a valóságban nem ilyen lett. Ezért nem igazán passzolt a kiszemelt ruhadarabokhoz. Hibátlan, újszerű darab.
mb: 43 cm, db 43 cm, hossza 55 cm, ujja hossza nyaktól mérve 59 cm


Jelenlegi ára: 987 Ft
Az aukció vége: 2020-10-31 18:08 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése