2021. március 19., péntek

Deda Velocita (CrMo steel) + Yoshida Champ Best track grips - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Termékleírás:
Deda Velocita:
The history of cycling, in steel, in your hands. Full chrome plated, traditional shape, material and diameter for innovative riders.
Shape: Pista
Material: CrMo
Handlebar diameter: 31. 77
Reach:   109 mm
Drop: 173 mm
Handlebar Weight (42 cm): 676 g
Finish: polished chrome
Yoshida Champ Best track grips:
Made in Japan by Yoshida, Champ grips were designed as Keirin race grips to be used on drop bars but can be used on any handlebar.
Megjegyzés:
Csak is azért adtam meg "jó állapot" megjelölést, mert a Deda logo elkezdett megkopni a kormányon. A kormány azonban hibátlan és sérülésmentes, a Yoshida markolat pedig új. Bukás nem történt, tehat a kormány nem látható helyen is hibátlan. Egyébként szerintem elpusztíthatatlan. Még egy ilyet (hasonlót, vagyis steel) csak a Nitto gyárt. Nekem a japánnal szemben az olaszra esett a választásom.
Személyesen megtekinthető a megbeszélt helyen.
A szállítási módokat a minél kedvezőbb ár, érintés- és papirmentes feladási szempontok szerint adtam meg.
Amennyiben kihagytam valamit, az előbbieknek megfelel, úgy rugalmas vagyok egyéb csomagfeladási módokra is.
Új áruk: $100 + $20


Jelenlegi ára: 6 000 Ft
Az aukció vége: 2021-03-19 15:36 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése