2015. november 20., péntek

pierre cardin 2 in 1 babahordozó - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Pierre Cardin babahordozó, mózeskosár és autósülés egyben. Lábzsákkal, adapterrel, mellyel Pierre Cardin PS 680 és 682-s típusú babakocsikhoz csatlakoztatható. A hordozó 3 fokozatban dönthető, egészen vízszintesig. Annó, amikor vásároltam, azért választottam ezt, mert nem szerettem, ha a hordozóban nagyon össze van görnyedve. Kislányé volt, de a világoszöld fiúnak is tökéletes. Babakocsi nincs hozzá, én elsősorban autóban használtam. Egyetlen hibája, hogy a hordozó karon volt csúszásgátló, amit a kislányom megrágott és emiatt el is szakadt és le kellet venni. Emiatt a funkcionális használat nem sérült.

Jelenlegi ára: 8 000 Ft
Az aukció vége: 2015-12-11 07:00 . pierre cardin 2 in 1 babahordozó - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése